Je wilt graag van start gaan met social media, maar je weet niet goed of je nu met Facebook, Twitter, Instragram, Pinterest, Snapchat, Youtube of een van de vele andere platformen van start moet gaan? En welke berichten zou je moeten plaatsen? En op welke dagen of tijdstippen is dat het meest ideaal? Dit en vele andere antwoorden geef ik jou bij social media advies.

We gaan samen op zoek naar de meest ideale combinatie van platformen en berichten. Ik geef je raad over hoe je makkelijk inspiratie kan opdoen of op welke manier je regelmatig een nuttige post kan plaatsen die bij het juiste doelpubliek in de smaak valt. Het social media advies is op maat van jou en jouw bedrijf, met de bedrijfsdoelstellingen in het achterhoofd. Ik zorg ervoor dat je met jouw social media strategie op weg kan!

Hoe gaan we te werk?

We starten met een gratis kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek luister ik naar jouw plannen en doelen die je graag wilt bereiken. Als je al social media gebruikt, dan mag je eens tonen. Op die manier leer ik jou en jouw bedrijf beter kennen en kan ik nagaan waar ik nog een extra meerwaarde voor jou kan zijn. Met al deze informatie stel ik een rapport samen waarin alle advies uitgeschreven staat.

Inhoud van dit advies:

  • Bedrijfsinformatie waarop ik mijn advies heb gebaseerd, zoals bedrijfsdoelstellingen, missie en visie, grootte van het bedrijf, de kennis van social media binnen jouw bedrijf, swot-analyse,...
  • Een lijst met social media platformen die je in gebruik kan nemen of verder uitbouwen als je deze al had en waarom ik deze adviseer.
  • Als je al social media gebruikt, waar de sterktes zijn die je zeker moet behouden. Of de verbeterpunten die je kan aanpakken.
  • Hoe je deze sociale media kan inzetten om uw doelstellingen te bereiken.
  • Wanneer je je posts op vaste tijdstippen via de verschillende social media kan verdelen: de inhoudskalender
  • Hoe je zelf kan nagaan welke posts goed scoren aan de hand van statistieken binnen elk social media platform
  • Een analyse van de website
  • Een analyse van de social media van uw concurrenten waaraan je jezelf spiegelt
  • Een opleidingsadvies om de social media in gebruik te nemen

Met dit rapport kan je zelf aan de slag gaan, maar uiteraard kan ik je nog verder begeleiden via social media workshops of een social media coaching.

Contacteer ons

CAPTCHA
Met deze vraag gaan we na of je een mens bent en geen geautomatiseerde spam. Sorry voor de overlast.

Volg ons

Volg ons op sociale media en blijf op de hoogte van hot news over sociale media en webdesign.

Stuur ons een berichtje